FOTOUTMANING 7...

EN HÖRNA I TRÄDGÅRDEN...

Jag hade liiite svårt att välja EN hörna här hemma så det blev ett collage...För jag älskar våran innegård...
Det är en väldigt stor tomt här så vi har stängslat in så vi fått en fin innergård och utanför stängslet så har älsklingen planterat massor av tujor....Kanon både när vovvarna är ute och vi slipper insyn från lilla vägen som går utanför...
När man bor i ett gammalt hus så finns det alltid saker att fixa med om man vill å det gillar jag...;))) I början när jag flyttade in här hos älsklingen så orkade jag mycket mer än va jag gör nu,men tar jag det bara lugnt å lite i taget så...För jag älskar verkligen att fixa å dona..Å att planera vad vi ska göra nästa sommar med huset...Sååå kul...;))

Nu vila en stund,sen invänta yngsta grabben som har fått jobb häruppe....I dagens samhälle får våra ungdomar va glad om dom får nåt,inte som när ja var ung precis...;))
KRAAAAM på er alla fina...

2 kommentarer:

  1. Det ser jättemysigt ut och visst är det skönt att slippa insyn.

    Kram
    Elna

    SvaraRadera
  2. vilken mysig innergård ni har. ja när en annan var ung fick man ju jobb hur lätt som helst.
    Ha en bra kväll
    Kram Rosa

    SvaraRadera