Härliga Måndag...

...och det regnar,men va gör väl det när man kan mysa inne...;)) Jag gillar verkligen hösten och mörkret,så snart ska jag mysa till det här hemma med byte av gardiner och annat...;)) Jag såg ett sånt himla snyggt påslakan på HM HOME som jag har skickat efter,å det mina vänner ska göras om till gardiner i v-rummet...;))) Trådgardinerna som jag har i olika färger sitter just nu uppe i sovrummet,ska ta en bild så att ni får se för det blev kanonläckert...;)) Jaaa,dom hade jag i v-rummet förra vintern...
Är inte påslakanet ljuvligt och det kommer att bli sååå snyggt som gardiner...Örngottet ska jag ha i min söta fåtölj...;)) Så nu längtar jag tills det kommer....

 Denna tavla blev målad i helgen,tänk den i ett flickrum skulle ju bli hur gulligt som helst...Lr hur...;))
Nu mina fina som kikar in ska jag lyfta på röva och plocka undan här,så får jag se sen vad som händer i vårat lilla hus...;))

KRAAAAM på er!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar