FOTOUTMANING 25...

Min Stil...
 Som ni ser så gillar jag färgglada kläder,älskar tunikor,stretch byxor/jeans...
 Mina fransstövlar är grymt sköna och dom är inte fodrade så dom kan jag använda hela sommaren,ja när jag nu har skor överhuvudtaget på mig...;)) Jag hinner inte slita ut några skor på sommarn eftersom jag springer barfota nästan överallt...;))
Å maxiklänning är oxå en favorit men använder det sällan numera,jaaaa,jag kladdar ju så förbannat när jag målar å pysslar här hemma...Så för att inte få färg på allt jag har så springer jag mest i gammalt....;)))

Jaaa,mina kära vänner det är väl i stort sett min sköna stil...;))

Tjillevippen på er nu ska jag äta gooooo mat...

2 kommentarer:

  1. Härligt,,o snygg i håret e du med♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men tack snälla du,det var roligt att höra...;))

      KRAAAAM på dig!!

      Radera