Vi fick ett ryck såhär på kvällsskvisten...

..och drog ner på stan för att kolla in den årliga Strömmingsleken och blev klart besvikna,för guuud vad dom dragit ner på stånd.....Men vi käkade langos iallafall och jag fick mig en ny superläcker väska,som jag köpte av en indian....;))) Inte illa...
 Älsklingen i väntan på Langos...;))
 Som vi åt nere vid ån...
 Å här står jag med min nya supercoola väska...;))))
 Ja,jag blev kär direkt när jag såg den...Så mycke JAG...;))
 Vy från bänken där vi satt å käka...

 Oscarsborg på Östra berget...
Nu blir det film och sen soooova men vi syns imorrn för nya härliga utmaningar...

KRAAAAM på er och sov så gott!!!

3 kommentarer:

  1. Fina Söderhamn, vi fick oxå ett ryck på em igår. Åkte till Holmsveden ( du vet stället som gud måtte ha glömt bort ha ha ha , skojar men de är ju så fult där iaf centrum eller byraka eller vad man nu skall kalla det för.De var westerndagen , lagomt när vi kommer dit kommer världens åskregn. Gick ju inte att gå ur bilen inge paraply. Men vi tänkte jag och sambon vi parkerar bilen å väntar å ser om de går över. Men de gjooorde de inte alls he he. Sen kommer dottern och kille o åker förbi , de hade packat ihop alla fina saker hon stod där o sålde, allting blev toookblött för dem. Så då vände vi bilen å åkte efter som till stugan i kilafors norrlandsporten. Där blev de kaffe inomhus, sen lite fiska på bryggan. Men vi var hemma kl 21 i Ockelbo, då tog vi oss lite rödvin glas , så man skulle bli varm. Blev så frusen. Trevliga lördag blev de ju ändå.Men de blir aldrig som man tänkt sig hi hii

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaaa,uscha visst är det fult där...hahahaa...Jag var dit en gång för många år sen och jag behöver inte åka dit nå mer...hahaha....Häääärligt att ni fick till det på slutet då...;))

      KRAAAAAM på re!!!

      Radera
  2. JÄTTEHÄRLIG väska

    SvaraRadera