Håller på...

...med lite målning å fixning här hemma...;)) Å jädrans vilket väder vi fick här igår em,stora hagel och åska...Huuaaa...Jag gillar inte åska...Det var ju en himla tur att jag å Cindra hann hem innan det började,för vi tog en ljuvlig långprommis före...;)))) Å nu ser det oxå så vanskligt ut på himlen så jag vet inte om jag vågar mig ut på en prommis,vädret har ju varit så underligt i sommar...Men för mig å min kropp har det varit ett perfekt väder...Å det är jag glad för...;)))) Nu ska ni få se va jag håller på me just nu...
Har hittat en gammal tvättbräda i uthuset....hahaha..Jaaa,det verkar finnas hur mycket läckert som helst därute,men jag frågar alltid älsklingen först om han ska ha det kvar eftersom det är efter hans släkt...
Har målat den en gång vit sen får jag se om det blir en annan färg på och sen putsa lite...Jaaa,får se va jag hittar på...;))) Ja äääälskar att måla,det kanske märks....

KRAAAAM på er alla fina som kikar in å ha en ljuvlig dag nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar