EGO bilder...

Gomorron kära vänner det är inte ofta jag lägger upp bilder på mig själv,men nu ska ni få se några som jag är ganska så nöjd med...;)))) (Älsklingen fick offra sig igår när jag poserade...)
 Min vovve skulle oxå vara med heeela tiden,ja hon funderade väl va jag höll på med....;)))


Snygg tröjan har min väldigt snälla mamma stickat och jag vill ha en till likadan fast i en annan färg,får se om hon har ork till det till hösten...Jaaa,hon ska ju sticka till fler än mig...haha..
Bilder från gårdagens mys kommer senare och såklart utmaningen...
Ha nu en riktigt härlig Måndag gott folk...
KRAAAAM på er och glöm inte att njuta..

3 kommentarer:

  1. Vilken SNYGGING !
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilken snygg tröja i ledig modell. Sån får jag nog också göra *ler*.

    Kram
    Elna

    SvaraRadera
  3. Vilka härliga sommarbilder!
    Och lite "ego" får man allt vara ibland, tycker jag.
    Talar nog för alla om jag säger att det är roligast om man har ett "ansikte" till blogginnehavaren, så fram för fler "ego-bilder"!

    Kram på dej och en till vovven!!
    Moj

    SvaraRadera