FOTOUTMANING 30..

FAMILJ...

Jaa,ni vi har ju börjat bli en riktigt stor familj och en samlad bild har jag tyvärr inte...Vet inte varför det inte blivit någon,men jag kan berätta vilka vi är.....;))
Jag, då såklart,mina tre grabbar Thommy,Christian å Niclas,svärdöttrarna Sanna,Anna å Julia,barnbarnen Lilly å Lexus.
Sambon Hans
Bonusgrabben Svante
Pappa Sven-Olof å Mamma Monica
Lillasyster Susanne,hennes grabb Andre å hennes sambo Erik
Lillebror Christer
Cindra å Zacke,våra vovvar...;))

Å större blir familjen,hoppas jag...;))))


Bilder på mina underbaringar det får ni...;)))

Nu soffan för jag har varit alldeles slut hela em.....
KRAAAAM på er och imorrn är det sista dagen på fotoutmaningen...Kul har det varit å jag har inte missat en endaste dag...;)))

See youuu!!!


2 kommentarer:

  1. Fina bilder som alltid..önskardig en trevlig helg
    Kram Rosa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Taaaaack snälla vännen,du skriver alltid så fint hos mig...;))

      Jag önskar dig en riktigt mysig å skön helg..KRAM!!!

      Radera