FREDAG igen..

Måndag och Fredag,ja det känns som om det är bara två dagar i veckan,helgerna går superfort och likaså dagarna däremellan..Så det gäller att ta tillvara på varje dag så man känner sig nöjd när dagen är slut...;))

Jag har börjat på en jättetavla 1x1 m och jag vet inte än hur den kommer att se ut,har bara börjat med grunden än...Rollat på grå väggfärg...Japp,det går kanon de...;))) När tavlan är så himla stor så gäller det ju att få ett härligt motiv...Ska nu först ta mig an en mindre...;))

 Den här målades häromdagen,ja,jag känner en sån otrolig tacksamhet att jag har min hobby å att ja orkar...;)) Det är ju sånt här som får själen att må bra och så glömmer jag värken å tröttheten för en stund...Livskvalite kallas det...;))
 Har ingen aning va dessa buskar heter men vi har massor av dom,så det är bara att gå ut å plocka några kvistar när man har lust...;))
 Å så läre jag visa vilken otroligt vacker häst granntjejen har köpt,jag var bara tvungen att gå ut å fota dom...

Nu ska jag kolla om vi fått varmvatten så jag kan duscha,japp vi eldar för varmvatten å värmen inne...Myyys de...Nu på sommaren eldar vi ju inte lika mycke för då kan jag lika gärna duscha i ljummet för det är ju så varmt både inne å ute...Skönt å svalka sig när svettningarna kommer...hahhaa..

Fånga dagen nu mina vännen å ha det ljuvligt...
KRAAAAM på er!!!

P.s Utmaningen kommer senare..

2 kommentarer:

  1. Godmorgon!! Ja din blogg är den mesta unika som jag följer,,mest färgstark och helt klart annorlunda....Tror det är därför som jag började följa dig ,,härlig....Så skönt att kunna skita i vad andra tycker o gå helt efter vad hjärtat säger...Jag försöker allt den jag inte kommer överens med det är mig själv;)
    Jag är en liten obeslutsam och förvirrad
    "Tant"....Kram goa du..♥♥

    SvaraRadera
  2. Jösses vilka härliga tavlor du gör. Förstår att du myser när du skapar..
    Hästen ser ut som en riktig indian-häst från Vilda Västern-filmer..

    Kram Maidi

    SvaraRadera