Födelsedagsvimplar...


Pyssel,pyssel och åter pyssel...;))) Tänk va mycket fiiint man kan göra själv av sånt man redan har hemma....Dom här ska barnbarnen få att ha på väggen vid fikabordet när det är dags för kalas...;)))

Kylan börjar komma å snart är det dags för raggisar och eftersom jag älskar såna och vill helst ha i lite olika färg,så beställde jag superbilligt garn hos PANDURO i härligt tjock akryl...Mina raggisar ska gå i rött,lilla och turkos..Å dom ska vara långa,superduperskönt på vintern..;))) Ja nu är det inte jag som ska sticka dom utan mina kära mor...Tur att jag har henne som gillar sånt...;)) Passade även på att beställa fina servetter till ljusen jag ska decoupaga...

Å så fort överdraget har torkat till min nygamla fåtölj så ska ni få se vilken sötis jag köpte igår,superbillig den oxå...Jag har länge velat haft en fåtölj helst en sån där stor gammal,men den platsen har inte vi,så då hittade jag den här på en säljarsida...;))) Precis i min älsklingsfärg oxå....

Näää,ni mina vänner nu ska jag ta tag i dagen och få se va den har att bjuda på...;))
KRAAAAM på er!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar