FOTOUTMANING 31....och den sista

GLÄDJE...
För mig är den riktiga glädjen så att det riktigt känns i magen att få umgås med mina barn och deras familjer,att se dom lyckliga å glada och att dom trivs med livet...;)))
När jag och älsklingen håller på med ett projekt tillsammans,som i somras när vi storröjde uthuset...;))
När jag klarar av att gå en långpromenad,som jag nyss har gjort...;)))
Att få skapa å vara kreativ....
Att få följa med till Furuvik,som vi gjorde en dag i somras,med mina barnbarn och uppleva dom...;))

Att packa ner korv,bröd,pulverkaffe å lite annat gött och dra till havet,göra upp en eld och bara njuta av det goda i livet...Jaaaa,märkvärdigare än så behöver det inte vara för att känna GLÄDJE...;))
Här var det myyys på hög nivå...

Nu blir det duschen för att sen,ja inte vet jag får väl se vad det blir....Hoppas på ett "litet" besök...;)))

KRAAAAM på er alla denna Fredag....NJUUUUT!!!

4 kommentarer:

  1. Det låter trevligt värre. Du får ha en fin fredag.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Härliga vackra ord och fint inlägg! Ha en fin helg! Kram från mig :)

    SvaraRadera
  3. Kikar in och önskar dig en skön helg.
    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  4. Härligt tänk fiiiiiina Annelie..ja det behöver inte va så märkvärdigt för att livet ska kännas bra inte....rena rama poesin ...mysigt att umgås med dom sina =0)
    Ha en störtskön helg och lycka till med fototävlingen min fina vän!!!
    Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaamar och puss på dej

    Lotta

    SvaraRadera